miercuri, 4 februarie 2009

Adrian Nastase despre Cavalerii de Malta !




Mesajul de mai jos l-am postat pe blogul dl.-ui Adrian Nastase, fost PM al Romaniei.

http://nastase.wordpress.com/2008/09/07/romania-si-ordinul-suveran-militar-de-malta/

Am citit mai atent "Costitutia Masoneriei Romane" si am remarcat la "Landmark-uri" - varianta I, ca Loja are obligatia de a lucra acoperit, la pct. 11, SECRETUL, la pct. 23 si ceea ce este (poate) cel mai "graitor", este faptul ca la pct. 25 se spune:"Supremul Landmark" este ca aceste "Landmark-uri", NU pot fi NICIODATA modificate.

Nota: Landmark inseamna "Vechile Indatoriri Masonice".

Deci, putem vedea obligatia masonilor de a lucra acoperit, in secret si ca aceste "indatoriri" nu pot fi niciodata modificate...!!!

Cu alte cuvinte, ceea ce ni se serveste noua, oamenilor de rand, de catre un mason sau masoni, nu este decat dezinformare si intoxicare.

Iata ce spune John Le Carre, in cartea sa, „Spionul Perfect”:

„Pentru fiecare operatiune de spionaj, exista o misiune oficiala si alta secreta, ascunsa cu mare maiestrie. Misiunea oficiala trebuie sa se puna de acord cu regulile societatii si sa le respecte. Dar ceea ce se afla ascuns (secret), motivul real al misiunii, trebuie sa-si gaseasca maniera potrivita in care aceasta sa fie dusa la indeplinire.”

Cat priveste "Cavalerii de Malta", rog doar a NU se uita ca acest Ordin este in primul rand CREDINCIOS-SUPUS-SUBORDONAT Vaticanului si NU tarii gazda in care se gaseste...Cavalerii de Malta sunt subordonati Ordinului Iezuit, Ordin care nicidecum nu urmareste "propasirea" neamului romanesc...!!!

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am copiat mesajul dl. Nastase de pe blogul domniei sale. Din motive care-mi scapa, dansul nu mi-a aprobat comentariul despre care va spuneam...!


    Romania si Ordinul Suveran Militar de Malta
    By nastase
    Romania a reluat relatiile diplomatice cu Ordinul Suveran de Malta in mai 1991, cand a fost semnat un protocol in acest sens, intre reprezentantii Ministerului de externe roman si reprezentantii Ordinului.

    De fapt, relatiile diplomatice fusesera stabilite inca din perioada interbelica, in 1932, dar au fost intrerupte in perioada comunista.

    Eram ministru de externe in 1991 si imi amintesc vizitele pe care mi le-au facut contele de Pierredon si Ion Soneriu, pentru a-mi propune reluarea relatiilor diplomatice cu Ordinul de Malta. Trebuie sa recunosc, la inceput, am primit cu reticenta propunerea lor. De Pierredon era, cred, fiul celui care fusese primul ambasador al Ordinului in Romania, in 1933. Ion Soneriu, un personaj impresionant, in varsta de aproape 90 de ani -luase parte la Primul Razboi Mondial, fusese secretar de stat la interne, prin anii ‘30, il cunoscuse pe Titulescu -m-a impresionat prin eruditia lui si prin dorinta de a ajuta, in acele vremuri, spitalele din Romania cu medicamente si echipamentele strict necesare. La inceput, misiunea Ordinului a functionat, cred, chiar in casa lui de pe strada Polona. De-a lungul anilor, au continuat cu ajutoare umanitare, de fiecare data cand a fost necesar.

    Pentru contributia la reluarea legaturilor diplomatice, Marele Maestru al Ordinului m-a decorat cu Marea Cruce a Ordinului de Merit (”Pro Merito Melitensi”), in iunie 1992. In acea perioada, am fost, desigur, acuzat ca am intrat intr-un ordin masonic.

    In perioada in care am fost prim ministru, am organizat doua vizite la nivelul cel mai inalt cu reprezentantii Ordinului. Astfel, in martie 2002, am organizat vizita in Romania a Marelui Maestru al Ordinului, Fra’Andrew Bertie, cand s-au semnat si doua acorduri bilaterale - in domeniul sanatatii si al asistentei umanitare. De asemenea, presedintele Iliescu a vizitat Roma, in 2004, cand a avut intalniri si cu reprezentantii Ordinului.

    Iata ca la Roma, zilele acestea, a avut loc o noua intalnire, la nivelul cel mai inalt, cu reprezentantii Ordinului. Ma bucur ca Traian Basescu a descoperit, acum, spre sfarsitul mandatului sau, ca Ordinul Suveran de Malta este o institutie onorabila.

    RăspundețiȘtergere